2012. február 19., vasárnap

Rosszalkodásaim

Most szólt rám gazdi, hogy ne csak azt írjam le, hogy milyen ügyes okos jól nevelt vagyok... Hát igen, tudok ördögfióka is lenni, már bizonyítottam. Szóval szerintem gazdi a következőkre gondolt: a hétvégén nagy volt itt a nyüzsgés, jöttek mentek az emberek/kutyák és eléggé felpörögtem az események miatt. Ilyen pörgős állapotban sokszor megfeledkezem magamról és a szabályokról. Jöttek a fiúk: Cooper, Don, Borzas, Kuku. Itt volt majdnem az egész NEO falka. Nagy közös futkározásra készültünk a kertben, de ugye az elengedés előtt le kell ülni.... hát nekem ez most sehogy se ment, annyira akartam volna a többiekkel játszani, egyszerűen nem tudtam ilyen apróságokra koncentrálni, hogy "ül". Gazdi meg annyira makacs volt... "ülj le és mehetsz" folyton ezt hajtogatta, brrr. Eléggé bedurciztam erre, mondtam is: akkor inkább nem játszok, de nem ülök le és kész!!! A morcongásom érdekes mód senkit nem hatott meg, többiek vígan játszottak, emberek beszélgettek, rám meg nem figyelt senki... Úgy tűnik, ez nem lesz jó taktika a jövőben. Másik rosszaságom, hogy visszafeleseltem gazdinak. Ez megint egy túlpörgős állapotomban volt és megint a leüléssel kapcsolatos:))) Nagy bunyózás Boval a lakásban, gazdi ki akart tessékelni minket az udvarra, hogy ott folytassuk. De ugye ajtón áthaladás előtt le kell ülnünk. Engem ez nem érdekelt, mentem ki, mint egy tank. Kétszer visszatessékelt gazdi, akkor meg elkezdtem feleselni, hogy de engedj mááá ki, nem ülök le, nem igaz, hogy nem érted meg. Nah, pikkpakk a ketrecben találtam magam...:| Pár órára magamra is hagytak, hogy gondolkodjak el a viselkedésemen. Azóta már többször magamtól is leülök az ajtó előtt, nem kell mindig külön mondani:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése