2012. február 8., szerda

Új falkám

Az új élethez új falka is tartozik. Mai bejegyzésemben őket mutatom be, elég sokrétű egy társaság vagyunk:)
Először is ott van Gazdi, aki kerekeken gördül. Ő mindenek főnöke, ő adja az ételt , ő határozza meg a szabályokat és ő az, akinek olyan jó és biztonságos aludni az ölében:) Sokat tanulok Tőle, de a játékra is mindig van ideje. Néha kicsit szigorú, de ha jól viselkedek, a dicséretekkel, jutalommal sose fukarkodik.
Aztán jön Bo, a négylábú főnök. Ő egy 5 éves labrador vizsla keverék lánykutya. Ő gazdi segítőtársa,  nagyon sok mindent tud, például segít levenni gazdi kesztyűjét, meg kabátját, hozza viszi a cipőjét, tud villanyt kapcsolni, ajtót csukni. Felvesz mindent a földről és odaviszi gazdinak. Kosarat is tud cipelni a szájában.
Nagyon figyelek rá, próbálok tanulni tőle és remélem, egyszer majd én is megtanulom ezt a sok mindent és segítője lehetek valakinek. Boval már egész jól megvagyunk, a rosszaság összehozott minket :P Történt ugyanis, hogy hát izé, szóval, rákaptam a kukázásra. Egyszerűen annyira vonzó dolgok vannak benne, hogy nem bírok neki ellenállni. A kedvencem a teafilter, hogy azt mennyire mennyei rágcsálni, áh, próbáljátok ki ti is! De sajnos mindig lebukok:( Aztán jön a leszidás, én meg szomorúan leülök és pillogok ártatlanul, vagy odamegyek gazdihoz és próbálom felvenni a legcukibb arcom, hátha megenyhül. Néha sikerül:P
Szóval a múltkor egy ilyen eset után visszavonultam a hálószobába, amíg gazdi lecsillapodik. És ott találtam Bo-t is az asztal alatt lapulva. Kiderült, hogy ő meg beleevett Zandilakótárs levesébe, ezért került büntetésbe. Úgyhogy együtt "szégyenkeztünk" az asztal alatt falánkságunk miatt. Igazából, nekem jó buli volt:D mert végre Bo a közelébe engedett, eddig ugyanis soha nem feküdhettem, ülhettem mellé... És ez azóta meg is maradt. Már sokat játszik velem, bunyózunk, kergetőzünk, együtt rágcsáljuk a játékokat. Mondtam én, hogy egyszer úgyis meghódítom;)
Következő falkatárs Zandi, a kétlábú lakótársa gazdinak. Ő sajnos nem sokat van itthon, de ha ráér, mindig eljön velünk sétálni. Ilyenkor Ő segít gazdinak, mert velem az ölében kicsit nehezen tud mozogni a nagy hóban. Zandi nagyon finomakat tud főzni, mindig olyan jó illatokat csinál a konyhában. Már megtanultam cipelni a papucsát, és olyat szoktunk játszani, hogy mindig eldugom mire hazaér, ő meg megkeresi. Mókás, igaz? :)
Lakik még velünk egy gekkó, akinek Geri a neve, a Georginából rövidülve, ugyanis ő is lány. Geri egy üvegfalakkal körülvett dobozban lakik. Éjjelente mindig bulizik, ezért nappal mi csak azt látjuk, hogy alszik az odújában. Vele egy üvegdobozban élnek még Kennyk, a tücskök. Most egy ideje nem látni belőlük egyet se, de állítólag mindig jönnek újak. Majd meglátjuk. Azt is hallottam, hogy hamarosan Geri férjhez megy, egy Poldi nevű fiú gekkóhoz. Úgyhogy a falkánkban egy egész gekkócsalád lesz majd.
Zandi lakótárs szerint gazdi lassan belépőt szedhetne az "állatkert" megtekintőktől :D Igaz ami igaz, elég sok látogató szokott jönni hozzánk. Mindenki nagyon kedves, simogatnak, dicsérnek, hogy milyen cuki vagyok:P Ez tetszik nekem, tartsák meg szokásukat:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése