2012. május 8., kedd

celeb

Egy rövid örömhírrel kezdem, meglett a fényképezőgépünk! Zandi lakótárs kiköltözésekor került elő, az ágy alatt volt... Hát igen, most már bevallhatom, h egyik őrült ágy alatti rohangálásom során rúgtam be, de igazából már én se emlékeztem rá. Mindegy, a lényeg, h megvan :) Úgyhogy terveim szerint sűrűsödnek majd a bejegyzések, képekkel illusztrálva.
Annyi minden történik, nem is tudom, h miről írjak. Mondjuk arról, h múlt héten megsimogatott Ganxta Zolee :D Mentünk az állatorvoshoz a második Lyme-oltásomért, amikor az ajtóban összefutottunk vele. Kiderült az is, h a felesége az asszisztens lány, akitől mindig kapok finom falatokat. El is határoztam, h akkor most nem fürdök legalább egy évig. Ezt a tervem hamar lerombolták, ugyanis szombaton a kádban találtam magam :O Tiltakoztam is, h egy igazi celeb kéznyomát mossátok most le rólam!! A reakció erre az volt, h fogjam be, inkább itt egy virsli. Megint a gyomrom nyert...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése