2012. május 16., szerda

Agility

Bo a legjobb!
várok a soromra
Ma szuper buliba csöppentünk a csajokkal. Ricsi főnök elhívott minket agility edzésre. Nekem eddig fogalmam se volt róla, h ez micsoda, bezzeg Bo tudott róla mindent. Ő nagyon imádja, profi is benne. Ezt be is mutatta, szinte szó nélkül tudta, mikor mi a feladat, tökéletes köröket futott. Pedig állítólag már két éve nem edzett, de ez egyáltalán nem látszott rajta. Ebben is Ő a példaképem. Remélem gazdi egyszer rám is ilyen büszke lehet. Sajnos Bonak fájnak a lábai, ezért csak lightosan edzhet, mini akadályokon, kevés ugrálással, de Vera edző figyel rá és összeállított neki egy kímélő edzéstervet. Bo pedig láthatóan nagyon hálás minden egyes kis edzési lehetőségért. Jó volt nézni, milyen boldog:)

Vera az edzőnk, szimpatikus, kedves lány, bár én inkább csak a kajára és gazdira figyeltem. Ez jellemző am rám, szokták is mondani, h leszarok mindenkit, pedig nem, csak vannak fontossági sorrendek :P 
A kúszó nevű akadállyal kezdtünk. Ezt ismertem már kicsit a kutyaovis foglalkozásokról.
itt a kajaa!
hol a kaja
Először csak kis kúszón és egyenesen kellett átmenni, ráadásul már az induláskor láttam a végén gazdit és a kajás zsákot, tehát nem gondolkodtam sokat és a jutalomért robogtam is át rajta. Aztán nehezedett a feladat, nyúlt a kúszó és kanyart is tettek bele. Alap esetben lehet megtorpanok egy ilyen, nagy bátorságot igénylő feladatnál, de már annyira fel voltam pörögve, h nem volt időm gondolkodni a szűk, zárt térben rám váró veszélyeken, áttepertem rajta a kint váró étel reményében. Vera edző is éppen hogy csak elkapott a fényképezővel, olyan gyorsan rohantam.

A hasam gyors tempót diktál mindig:P
felveszem a start pozíciót

Utána következett a botot átugrálós akadály. Ezt is szépen felépítette Vera edző. Először leültetett gazdi az egyik oldalon, átment a zsákmánnyal a másik oldalra és hívott. A legrövidebb út az ételhez a bot átugrásával vezetett, így menet közben át"hoppoltam" simán.




jövőőőők


előőőőreee!!!

A következő lépésben egy oldalon ültünk gazdival és az átdobott zsákért kellett hoppolni, majd körben visszajönni a zsákkal a jutalmazásért. Ez úgy nehezült, h egyszer jobbra, egyszer balra kellett visszafordulni hoppolás után. Gazdi ezt a kerekesszékének állásával és a dummyval mutatta nekem.


hopp és balra kifordulás
Végére igazán belejöttem, ugráltam szépeket, messziről küldve, sőt már két akadályon keresztül is.
hát ez nagyon jó móka volt! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése