2012. február 10., péntek

Az első hivatalos kiképzésen

Megint egy első dolog:) 
Ma voltam életem első kiképzésén. A Lurdy házba mentünk.
Borzassal bunyózunk
Borzas féltesó jött még velünk, aki ma vendégségben volt nálunk, és hatalmasakat játszottunk, illetve Gyöngyi kétlábú, segítőnek. Bo most otthon maradt, gondolom vigyáz Gerire. Szóval ez a Lurdyház egy nagy bevásárlóközpont, tele sok emberrel, hangzavarral, fényekkel, kajaillatokkal. Fent az étkezőrészben találkoztunk a többiekkel, sok kutya, új emberek. Én megint gazdim ölében, kedvenc plédemen ülve/feküdve szemlélődtem, de elég hamar beleuntam, el is aludtam. Mint később kiderült, itt pontosan ez volt a feladatom, elaludni az inger dús környezetben. Ricsi főnök, aki a kiképzéseket vezeti, elégedett volt velem:)
Háttérben Kuku
Egy idő után átmentünk egy nyugisabb folyosóra, itt Kuku és Cooper gyakorlatozott a közelgő vizsgájukra. Belőlük hamarosan vizsgázott hallássérült-segítő/mozgássérült-segítő kutya lesz. Úgy érzem, rám is valamilyen hasonló feladat vár majd az életben, de még nem tudom pontosan, hogy mi. Sokan odajöttek megcsodálni a díszes társaságot, engem is simogattak. Igazából ez se zökkentett ki nagy nyugalmamból, ha nem is aludtam mindig, de nem zavartattam magam, nyugodtan nézelődtem biztonságos helyemről. Egyedül valami hangos madárzaj keltette fel a figyelmemet, az állatkereskedésből hallatszódott ki, látni nem láttam, mi az. A kajászsák azonban most is vonzóbbnak tűnt, inkább belemerültem és megfeledkeztem az érdekes zajról.
Képzés után hazamentünk Bo-ért. Felpakoltuk az autót és elindultunk egy hosszabb útra, Kecskemétre. Bonak láthatóan nagyon ismerős a terep, az itt élő embereket (gazdim szüleit) is nagy örömmel, régi ismerősként köszöntötte. Úgyhogy nekem sem voltak fenntartásaim az új helyszínnel, emberekkel,  hamar feloldódtam és bemutattuk a szülőknek, hogyan szoktunk birkózósat játszani Boval. Olyan jó, hogy már ilyen nagy haverok lettünk;) Új helyen, de a megszokott kis ketrecemben, a saját plédjeim, játékaim között, hamar otthon éreztem magam és korán el is aludtam, fárasztó nap volt a mai.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése