2012. február 21., kedd

Új bunkert kaptam

Az új kislakásom



20 napja vagyok itt és már kinőttem az első bunkim, ezért ma új ketrecet kaptam. Gyorsan belaktam, amint látjátok. Vittem magammal a régi cuccaim, úgyhogy a változás csak annyi kb. hogy most már megint kényelmesen elterülhetek minden irányban:) Nagyon szeretem ezt a kuckót, a munka, vagy nagy játékok után szívesen vonulok ide vissza magamtól is, nem csak amikor gazdi betessékel a kötelező pihenőkre.
Helyben maradás gyakorlása

Azóta meg különösen szeretem, mióta elkezdtük a pléden történő helyben maradást tanulni gazdival. Megint egy újabb ételszerzési lehetőség :P és egy biztos pont az életben, ami egyben biztonságot is jelent. Szóval az az új szabály, hogy plédemet földre terítik le és azon kell maradni. Ha egy ideig kibírom, röpül a zsák. Volt, hogy olyan jól teljesítettem a várakozást, hogy be is aludtam. Állítólag ilyenkor teljesítem maximálisan a feladatot:) Vasárnap kezdtük el ezt gyakorolni, de tegnap már az OORI-ban használtuk élesben. Gazdival kávézni mentünk a büfébe. Ő az asztal mellett ült, mi meg Bo-val a két oldalán feküdtünk. Engem az se zavart, hogy jöttek mentek mellettem az emberek, sőt az se zökkentett ki, hogy jött egy idegen, kb velem egykorú kutyatárs, aki eléggé érdeklődött irántam, ugatással tudatta, hogy ismerkedne. De én tudtam, most az a feladat, h nyugiban feküdjek gazdi mellett, a bőséges jutalom fejében, ami természetesen nem maradt el. Utána persze a jól végzett munka jutalmaként játszhattunk is Hurkával (az idegen kutya neve) az udvaron. Bár hozzá vagyok szokva a nagykutyákhoz, azért jó volt kicsit az én méretemnek megfelelő négylábúval is bunyózni, futkározni. Miután jól lefáradtunk, visszamentünk a melegbe és Ricsi főnök készített rólam pár modellképet. Sajnos már ekkor kiderült, hogy igencsak megnyúltam az elmúlt napokban, mert csak a két hátsó lábam fért bele a kosárba, így elég mókásra sikeredett a kép:D
Modellkedem is

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése